شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور

مراحل اخذ رتبه مشاور

اخذ رتبه مشاور

اخذ رتبه مشاور

اخذ رتبه مشاور یکی از پروسه هایی است که هر شرکت مشاوره ای می بایست اقدام کند. در حال حاضر تنها معیار سنجش و انتخاب شرکت های مشاوره ای، همین رتبه مشاور است و اگر شرکتی بتواند به نسبت رقیبان خود گرید مشاور بهتری را کسب کند شرایط بسیار ایده آلی را در جهت دریافت پروژه های بزرگ دارد.

در حال حاضر معیار مشاورینی که کار خدماتی انجام می دهند رتبه بندی شرکت است. اخذ رتبه مشاور یکی از گزینه های مطلوب در جهت پیشرفت و رشد کیفی و کمی خدمات مشاورین است تا شرکت های دولتی و خصوصی بتوانند با خیالی آسوده سفارشات خود را واگذار کنند.

این همه در ارتباط با اخذ رتبه مشاور برای شرکت های مشاوره ای توضیح داده ایم اما در خلاصه ای کوتاه می خواهیم به تعریف کلی در ارتباط با شرکت های مشاوره  ای بپردازیم. معمولا شرکت هایی که نقش پشتیبانی و پیگیری فنی را در زمینه های مدیریتی و کیفیتی بر عهده دارند و می توانند نقش اجرایی را در پروژه های عمرانی و تجاری بر عهده داشته باشند، در حالت کلی شرکت مشاوره ای به عنوان یک شرکت واسطه میان پیمانکار و کارفرما می شناسیم و به همین دلیل سطح توانمندی و رزومه چنین شرکتی از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، از این روی یک معیار کلی را برای این شرکت های مشاوره ای به اسم اخذ رتبه بندی در نظر گرفته اند که شرکت های مشاوره ای می بایست نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

رتبه مشاور

رتبه مشاور

رتبه بندی مهندسین مشاور

شرایط به گونه ای پیش رفته است که بعد از ثبت شرکت هر شرکت مشاوره ای در هر زمینه فعالیتی می بایست نسبت به رتبه بندی مهندسین مشاور اقدام کند. اگر مدیری قصد دریافت پروژه های مختلف و بزرگ را از ارگان رسمی و دولتی دارد، می بایست نسبت به اخذ رتبه مشاور خود اقدام کند.اما از دیگر مزیت های مربوط به این کار، معیار سنجش دقیق شرکت های مشاوره ای است که این کار را برای تمامی مشتریان ساده می کند. این رتبه بندی فضای رقابتی بسیار سالم را در میان شرکت های مشاوره ای ایجاد می کند و هم چنین باعث می شود که کیفیت کار و خدمات خود را به مراتب بیش تر کنند تا بتوانند در معیار رتبه بندی بالاترین امتیاز را کسب نمایند.

اما یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم در ارتباط با این رتبه بندی مبحث نزدیک شدن خدمات شرکت های مشاوره ای به استاندارد مورد نظر است. مسلما این رتبه بندی بر اساس استاندارد ی شکل گرفته است و هر سازمانی می بایست خود را به این استاندارد های مورد نظر نزدیک کند تا بتواند به بهترین شکل ممکن کارهای مشاوره ای خود را پیش ببرد.

در حال حاضر برای شرکت در مناقصات اخذ رتبه مشاور یک الزام به حساب می آید. اخذ رتبه بندی شرکت های مشاوره ای توسط نهاد ریاست جمهوری صورت می گیرد به همین دلیل در این راستا با دقت کامل و به شکل صادقانه رتبه بندی شرکت های مشاوره ای صورت می گیرد و بر اساس توانایی های فنی و مالی یک شرکت، این رتبه بندی انجام می گیرد.

منبع : الی ثبت

https://elisabt.ir/

درباره ی niazrooz24

مطلب پیشنهادی

رتبه بندی مهندسین مشاور

اخذ رتبه مشاور سریع با کم ترین هزینه

    رتبه بندی شرکت ها ملاک تضمین و صلاحیت بر اساس قوانین و مقررات …